اشعار مذهبی ترکی و فارسی

((وبلاگ نشر اشعار ترکی و فارسی مذهبی))

اشعار مذهبی ترکی و فارسی

((وبلاگ نشر اشعار ترکی و فارسی مذهبی))

اشعار مذهبی ترکی و فارسی

بسمه تعالی
با توکل به خدا و توسل بر چهارده معصوم وبلاگی برای انتشار اشعار مذهبی ایجاد کردم که ذاکران و مداحان و عاشقان بتوانند استفاده کنند و برای حقیر نیز فیضی هر چند اندک عاید شود.کپی کردن اشعار و مطالب این وبلاگ مانعی ندارد.سعی میشود متناسب با هر مناسبت اشعار مربوطه دروبلاگ قرار داده شود.
التماس دعا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

گل ای امید دل منتظران

باخروخ یولا نگران نگران

آل اله حسین علمین علمین

گوزوموزه قوی قدمون قدمون

یر قدمونن ئوپر گوی علمونن ئوپر

یل کی اسر تلیوون هر پیچ و خمینن ئوپر

من سنه قربان آقا جان آقاجان2


گوزلریم آقا یولاروا باخر 

سنسیز ئورگیم دارخور دارخور

انتظارن الینن دینجلمدون

گشدی بو جمعه گلمدون گلمدون

قویما هجرونده یانیم  جانیوه قربان جانیم

گل قدمونن ئوپوم   گل باشووا دولانیم

من سنه قربان آقا جان آقاجان2


گل ای یگانه یادگار علی

گل ای وارث ذوالفقار علی

گل ای مرات حق لم یزلی

گل ای جهاندا گوزللر گوزلی

یر قدمونن ئوپر گوی علمونن ئوپر

یل کی اسر تلیوون هر پیچ و خمینن ئوپر

من سنه قربان آقا جان آقاجان2


ای کرامتی  ئورکدن حاتمه

بوفراقه گل ویرآقا خاتمه

گون کیمی بولوت آتدا قالمانهان

بیز هش منتظردی یارالی آنان

یر قدمونن ئوپر گوی علمونن ئوپر

یل کی اسر تلیوون هر پیچ و خمینن ئوپر

من سنه قربان آقا جان آقاجان2


ئورگیمده واربیرعمده نیتیم

  ایت دعا اولا کربلاقسمتیم

کام دله گر یتمسم ئولرم 

  کربلایه گر گیتمسم ئولرم

یر قدمونن ئوپر گوی علمونن ئوپر

یل کی اسر تلیوون هر پیچ و خمینن ئوپر

من سنه قربان آقا جان آقاجان

نظرات  (۷)

خیلی عالیه    
متشکرم  
خیلی خوب بود ممنونم خدا اجرتون بده
خیلی عالیه.ممنون،متشکرم.
Very good
پاسخ:
لطف دارین
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۳۱ فدای نگاه مهدی شو
آجرک الله
الهی که همیشه قلب شریف ومهربون آقا امام زمان(عج) از شما راضی باشه
اجرتون باخدا
التماس دعای فرج
یا حق
چی بگم بهتراز این نمیشه
چی بگم بهتراز این نمیشه

الهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم من الجن و الانس من اولین و الاخرین

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">