اشعار مذهبی ترکی و فارسی

((وبلاگ نشر اشعار ترکی و فارسی مذهبی))

اشعار مذهبی ترکی و فارسی

((وبلاگ نشر اشعار ترکی و فارسی مذهبی))

اشعار مذهبی ترکی و فارسی

بسمه تعالی
با توکل به خدا و توسل بر چهارده معصوم وبلاگی برای انتشار اشعار مذهبی ایجاد کردم که ذاکران و مداحان و عاشقان بتوانند استفاده کنند و برای حقیر نیز فیضی هر چند اندک عاید شود.کپی کردن اشعار و مطالب این وبلاگ مانعی ندارد.سعی میشود متناسب با هر مناسبت اشعار مربوطه دروبلاگ قرار داده شود.
التماس دعا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کربلا سمتینه ای باد صبا ایله سفر

ئولور اکبر باجیسی اکبریمی ایله خبر


سویله صد پاره اولان نعشی گوزل قارداشیما

گلدی ویرانه بوجاقیندا نه ایشلر باشیما

اگلشوب گرد یتیمی گوزمه هم قاشیما

قاچمیشام بس کی اخا یاره اولوبدور ایاقیم 

گورسدور حالتیمی بوگوورن دیل دوداقیم


سن گِئدنّن بو بدن توش اولونوب چوخ مُحنه

اُوقدر واردی سوزوم حیف اولا گلمور سخنه

بَلکده قالمیا عمروم علی جان سن گلنه

بَنزورَم بیر یورولان قوش کی دوشو بدی قفسه

اَزیلوب قول قنادیم چاتمیشام آخر نفسه 


ئوز خیالیمده چوخ ایامی مُرور اِیلمیشم

یصربین کوچه لریندن من عبور ایلمیشم

عالم عشقیده بیر یرده قُصور ایلمیشم

من نجه قلبیمی تیغ غمیلن بولممیشم

آتا قارداشیم ئولوب ایندیَجک ئولممیشم


ئوزخیالیمده باباملان دانیشوب غم آچارام من

دییرم کی او گلن یولّارینا گول ساچارام من

بابا جان سویلیوب آغوشینه ساری قاچارام من

بوسینان قلبیمیلن فوری بارشیدیّرام اونی 

کوسموش اولسا گرمنیلن من دانیشدّیرام اونی 


چشم گریان نَچِه مدت یازیلوب قالدی رقیه

آغلیوب هرایکی دنیایَه شرر سالدی رقیه

عاقبت رأس حسینی قوجاقا آلدی رقیه

گولونن گول بِجرن لحظۀ دیداره چاتوب 

کسیلن باشی رقیه دیزینین اوسته آلوب 


دئدی ای گوزلریمی یولدا قویان آچ گوزوئی

قانیلن یاتما بوتشت ایچره اویان آچ گوزوئی

گلمیوبدی ئوزومه سیلی ووران آچ گوزوئی

أل ایاقدان آچیلو بدی بابا جان بَندِ رسن

قویمارام قولّاریمین ردّ طنابین گورَسن


گوزون آچ نیزه باشیندا دانیشان حق سوزی باش

قلبینی تیر عدو یاره لیین آلنینی داش

دِئمرم من سوزومی سن اله آسرارووی فاش

دی ِمنه خولی اِئوینده باشووا گلدی نلر 

دِئمرم من قیچیمون یاره لریندن سو گلر


دِئمرم صورتیمه سیلی ووروب زجردنی

ساچلاریمنان یاپیشوب یرده سوروندوردی منی

سَبّ اِئدردی گجه چوللّرده قالان وَقته سنی

من دییردیم بابامون آدینی آلما دیلووه

اودییردی دییرم آرتیق اولا نیسگیلووه


بابا آچ گوزلرووی باخ بو پریشان قیزووا

طاقتین اَلدن آلان آتش هجران قیزووا

شهر غربتده اولان بی سرو سامان قیزووا

بنزورم ماهیه من آیری دوشوب دریادن

بیر باخیش باخ منه تا جان قوتاریم مأوادَن


شوره گلدی قلمیم دیلَدَه کی احساس کیمین

گوزومون یاشی داموب دفتره الماس کیمین

دوشدی دیلدن بالا قیز برگ گل یاس کیمین

تازه دن بانگ عزا عالم اِمکانی آلوب

کُنج ویرانیده زینب بالاجا قبری قازوب


وار یِری سنگ مزارینده بونوعیله یازا

پنجم ماه صفر حَشرَه کیمن اولدی عزا

رادیو موج پیام گرچه چالور طَبل و سازا

« صبری» سن وئرمه قولان هرچالینان آهنگه

دیلده یاس ساخلا آجیندان یخییلان دلتنگه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">