اشعار مذهبی ترکی و فارسی

((وبلاگ نشر اشعار ترکی و فارسی مذهبی))

اشعار مذهبی ترکی و فارسی

((وبلاگ نشر اشعار ترکی و فارسی مذهبی))

اشعار مذهبی ترکی و فارسی

بسمه تعالی
با توکل به خدا و توسل بر چهارده معصوم وبلاگی برای انتشار اشعار مذهبی ایجاد کردم که ذاکران و مداحان و عاشقان بتوانند استفاده کنند و برای حقیر نیز فیضی هر چند اندک عاید شود.کپی کردن اشعار و مطالب این وبلاگ مانعی ندارد.سعی میشود متناسب با هر مناسبت اشعار مربوطه دروبلاگ قرار داده شود.
التماس دعا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

گئدورم رقیّه جانم امان آریلیق الیندن

دور ایاقه باغری قانم امان آیریلیق الیندن


گوزی یاشلی باغبان چمن پیمبرم من

گلرم دوباره گئتسم سنی ترک ائدنمرم من

بالام اولماسا یانیمدا وطنه گئدنمرم من

گوزون آچ که خسته جانم امان آیریلیق الیندن

 

دئمه گلشن وفانی گوزلیم ایاقلادیم من

سنی شامه چان عزیزیم قوجاقیمدا ساخلادیم من

یل اسوب ائدنده برهم تلیوی داراقلادیم من

سنه یار مهربانم امان آیرلیق الیندن

 

منی غربت ایچره گوزدن نه تئز آتدون عمّه ن ئولسون

گئجه گوندوز ی سرشک غمه باتدون عمّه ن اولسون

یوزی توزلی توپراق آلتدا نجه یاتدون عمّه ن اولسون

بئله یاتما ناگرانم امان آیریلیق الیندن

 

آچلیوب طناب بیداد اسرا اولوبلا آزاد

قییدوب اساس غارت سنی عمّه لر ائدور یاد

قالوب الده گوشوارن اوجالوبدی عرشه فریاد

نجه گور غمه نشانم امان آیریلیق الیندن

 

گئدورم دیار عشقه تاپام عالم وصالی

یانورام کجاوه لرده یریوی گورنده خالی

نه دیوم سورشسا اکبر باجیمون نئجیدی حالی

سنه میر کاروانم امان آیریلیق الیندن


بو سوزی ((کلامی)) یازدی گئجه نین همان زمانی

که ستاره لر سپاهی بزه میشدی آسمانی

ملکوتی بیر سسیلن وئریلوردی صبح اذانی

دئدی منده خسته جانم امان آیریلیق الیندن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">